Otse põhisisu juurde

EV 100 jooks - kingime Eestile sportlikud 100 km.

Tallinna Kuristiku Gümnaasiumi õpilased jooksid reedel, 26. jaanuaril kooli staadionil 100 x 1 km, et tähistada Eesti 100. sünnipäeva. Kooli huvijuht ja idee autor Triin Tibar räägib, et mõte tuli puhtalt sportlikust huvist panna noored liikuma ka keset tavalist koolipäeva ning loomulikult tõsta nende teadlikkust tänavusest suurest aastast. Kuna kool osaleb aktiivselt projektides „Liikuma kutsuv kool“ , ,,Roheline Kool" ja „Tervist edendav kool“, siis antud üritus sobis ideaalselt ka neisse raamidesse.
Kuna idee oli kokku koguda suure kooli pealt 100 õpilast, siis kujunes valik üllatuslikult keeruliseks, sest huvilisi oli oodatust rohkem. Loosi tahtel osutusid valituks kooli 1.b, 2.d, 3.a, 4.d, 5.c, 6.a, 7.a, 8.b, 9.b, 10.b õpilased. 100 õpilast kogunesid kooli staadionile ning jooksid lippude lehvides ja rõõmsalt hõisates kolm staadioniringi, mis andsid kokku ühe kilomeetri. Tegemist ei olnud võistlusega, eesmärk oli joosta distants läbi ühtse grupina rahulikus tempos. Jooksjate meeleolu oli ülev ja pidulik ning eriti uhkelt hoidsid Eesti lippu kõrgel kõige väiksemad jooksjad.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Rohelise Kooli töörühma koosoleku protokoll nr 3

Tallinna Kuristiku Gümnaasium  Rohelise Kooli projektikoosoleku protokoll 


14. jaanuar 2019, nr. 3  Tallinn   Algus 14.00, lõpp 14.45  Juhatasid: Karmen Kisel, Aire Luugus  Protokollis: Ly Melesk  Võtsid osa: õpetajad H. Kivila, K. Vooglaid, lapsevanem K. Ratassepp, Ele-Marika Sooväli, Katrin Näär ja 13 õpilast 4.b, 5. c,  4.a, 8.c, 9.a, 7.b klassist   
Päevakord:  1.Söödavate taimede kasvatamine õppeasutuse aias  2.Sooja kampsuni päeva korraldamine  3.Ressursikulu analüüs  4.Lindude toitmine

9. klassid käisid Botaanikaaias fotosünteesi uurimas

Kõik 9. klassid külastasid ajavahemikus 23.-27.09 Tallinna Botaanikaaeda. Õppetunni teemaks seal oli fotosüntees ja hingamine. Klass jagati pooleks ja esimene pool läks alguses loodusklassi mikroskoopide taha ja teine pool siis kasvuhoonetesse. Mõlemas kohas töötades olid õpilastel ka töölehed mida täita. Kasvuhoones otsiti erinevaid taimi, mis haakusid siis küsimusega. Giid käis ees ja tutvustas õpilastele taimi ja rääkis kuidas üks või teine taim fotosünteesib ja millised on looduses tähtsamad taimed, kui kõrgeks kasvab banaane kasvatav taim (rõhutas, et see pole puu), millise osaga kaktus fotosünteesib jne. Õpilastele ekstra vastuseid ette ei öeldud, vaid nad pidid ise järge pidama millal on giidi jutt selline kust leiaks ka küsimustele vastused. Õpilased said kenasti hakkama. Eriti meeldis mikroskoobiga töö tegemine. Lisaks said õpilased vastata töölehe küsimustele ja joonistada taime rakke, otsida mikroskoobiga üles taimede õhulõhed jne. Õpilased õppisid sellest palju ja tundus, …