Otse põhisisu juurde

Rohelise kooli keskkonnaküsimustik õpetajale


Küsimustik on vajalik, et selgitada välja Kuristiku Gümnaasiumi õpetajate keskkonnakäitumine ja -teadlikkus. 
1. Kas oled oma ainetunnis käsitlenud ökoloogilise jalajälje teemat? 
jah 
ei 
ei oska öelda 

2. Kas Sa tead, mida tähendab Fair Trade (õiglane kaubandus) kaubamärgistus? 
jah 
ei 
olen märgistust näinud, aga ei tea, mida see tähendab 

3. Kas osed osalenud pere või klassiga heategevus- või ühiskondliku initsiatiivi projektides? (annetused, koristustalgud) 
jah 
ei 

4. Kas Sa sorteerid kodus prügi? 
jah 
ei 
osaliselt (nt vanapaber, taara eraldi) 

5. Kas prügi sorteerimine on Sinu jaoks oluline? 
jah 
ei 
ei oska öelda 

6. Kas Sa kasutad enda hinnangul kokkuhoidlikult puhast vett? 
jah 
ei 
ei oska hinnata 

7. Kas Sa tuled hommikul jalgsi või jalgrattaga tööle? 
jah 
ei 
osaliselt bussiga, osaliselt jalgsi 

8. Kas Sinu peres jääb sageli toitu üle ja see visatakse ära? 
jah 
ei 
ei oska hinnata 

9. Kas Sa põletad aias või maakodus sügisel lehti? 
jah 
ei 

10. Kas kasutad meie kooliõue võimalusi õuesõppeks? 
jah 
ei 

11. Kas Sinu klassis on toataimi? 
jah 
ei 

12. Kas meie kooli õuealal on Sinu hinnangul õpilastele piisavalt tegelusvahendeid? 
jah 
ei 

13. Kas õpilased võiksid Sinu hinnangul iga päev vähemalt ühe vahetunni õues veeta? 
jah 
ei 
sõltub õpilaste vanusest 

14. Kas oled käinud õpilastega õppekäigul mere ääres? 
jah 
ei 

15. Kas õpilased kasutavad Sinu hinnangul liigselt nutivahendeid? 
jah 
ei 
ei oska öelda 

16. Kas kasutad oma ainetunnis liikumist soodustavaid tegevusi/mänge? 
jah 
ei 
vahel harva 

17. Kas Sinu hinnangul on koolisöökla toiduports piisav? 
jah 
ei 
ei ole kursis 

18. Kas sööd koolis salatit, puu- ja juurvilju? 
jah 
ei 
söön kaasa võetud tervislikku toitu 

19. Kas kustutad vahetunniks klassis tule? 
jah 
ei 
vahetevahel 

20. Kas hommikune liiklus kooli ees on Sinu hinnangul turvaline? 
jah 
ei 
ei oska hinnata 

21. Milline on Sinu peamine liikumisvahend? 
auto 
ühistransport 
käin jala 
muu (nt jalgratas) 

22. Milline lisavahend oleks õpilaste õuetegevuste mitmekesistamisel Sinu hinnangul koolihoovis kõige asjalikum? 
discgolfi rada 
pallimänguplatse lisaks 
rohkem asfaldile joonistatud mänge (nt siseõue) 
seiklusrada algklassilastele 
talvine uisuväljak 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Rohelise Kooli töörühma koosoleku protokoll nr 3

Tallinna Kuristiku Gümnaasium  Rohelise Kooli projektikoosoleku protokoll 


14. jaanuar 2019, nr. 3  Tallinn   Algus 14.00, lõpp 14.45  Juhatasid: Karmen Kisel, Aire Luugus  Protokollis: Ly Melesk  Võtsid osa: õpetajad H. Kivila, K. Vooglaid, lapsevanem K. Ratassepp, Ele-Marika Sooväli, Katrin Näär ja 13 õpilast 4.b, 5. c,  4.a, 8.c, 9.a, 7.b klassist   
Päevakord:  1.Söödavate taimede kasvatamine õppeasutuse aias  2.Sooja kampsuni päeva korraldamine  3.Ressursikulu analüüs  4.Lindude toitmine

9. klassid käisid Botaanikaaias fotosünteesi uurimas

Kõik 9. klassid külastasid ajavahemikus 23.-27.09 Tallinna Botaanikaaeda. Õppetunni teemaks seal oli fotosüntees ja hingamine. Klass jagati pooleks ja esimene pool läks alguses loodusklassi mikroskoopide taha ja teine pool siis kasvuhoonetesse. Mõlemas kohas töötades olid õpilastel ka töölehed mida täita. Kasvuhoones otsiti erinevaid taimi, mis haakusid siis küsimusega. Giid käis ees ja tutvustas õpilastele taimi ja rääkis kuidas üks või teine taim fotosünteesib ja millised on looduses tähtsamad taimed, kui kõrgeks kasvab banaane kasvatav taim (rõhutas, et see pole puu), millise osaga kaktus fotosünteesib jne. Õpilastele ekstra vastuseid ette ei öeldud, vaid nad pidid ise järge pidama millal on giidi jutt selline kust leiaks ka küsimustele vastused. Õpilased said kenasti hakkama. Eriti meeldis mikroskoobiga töö tegemine. Lisaks said õpilased vastata töölehe küsimustele ja joonistada taime rakke, otsida mikroskoobiga üles taimede õhulõhed jne. Õpilased õppisid sellest palju ja tundus, …