Otse põhisisu juurde

Joonistusvõistlus "Linn, rahvas ja loodus" ning "Suu laulab ja loodus kutsub"



Tallinna Looduskaitse Selts korraldab juba aastaid keskkonna-ja looduskaitse teemalist joonistusvõistlust 4.-9. klasside õpilastele, mille käesoleva aasta teemad olid „Linn, rahvas ja loodus“ ning „Suu laulab ja loodus kutsub.“ Seekordne joonistusvõistlus oli pühendatud Tallinna mainimise 800. aastapäevale ja 150 aastat laulupidusid Eestis. Parimate tööde eest tunnustati täna õpilasi Eesti Litograafiakeskuse Art Spaice Galeriis. Meie koolist said tunnustuse Arseni Erohha 4.a (juh õp Aire Luugus), Marina Feskova 5.a (juh õp Eve Neito) ja Bianca Tõnuri 6.b (juh õp Eve Neito). Tublid joonistajad said Eesti Litograafiakeskuse poolt kingituseks raamatu “Loodusfoto aastaraamat 2018”. Õpilased ja juhendajad said sõita T1 keskuse vaaterattal ja imetleda Tallinna linna. Päev lõppes pooletunnise ühise laulu-ja tantsupeo teemalise pildi maalimisega. Võistlusele laekunud tööde näitus on üleval Tallinna T1 maja esimesel korrusel.
Aire Luugus





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Rohelise Kooli töörühma koosoleku protokoll nr 3

Tallinna Kuristiku Gümnaasium  Rohelise Kooli projektikoosoleku protokoll 


14. jaanuar 2019, nr. 3  Tallinn   Algus 14.00, lõpp 14.45  Juhatasid: Karmen Kisel, Aire Luugus  Protokollis: Ly Melesk  Võtsid osa: õpetajad H. Kivila, K. Vooglaid, lapsevanem K. Ratassepp, Ele-Marika Sooväli, Katrin Näär ja 13 õpilast 4.b, 5. c,  4.a, 8.c, 9.a, 7.b klassist   
Päevakord:  1.Söödavate taimede kasvatamine õppeasutuse aias  2.Sooja kampsuni päeva korraldamine  3.Ressursikulu analüüs  4.Lindude toitmine

9. klassid käisid Botaanikaaias fotosünteesi uurimas

Kõik 9. klassid külastasid ajavahemikus 23.-27.09 Tallinna Botaanikaaeda. Õppetunni teemaks seal oli fotosüntees ja hingamine. Klass jagati pooleks ja esimene pool läks alguses loodusklassi mikroskoopide taha ja teine pool siis kasvuhoonetesse. Mõlemas kohas töötades olid õpilastel ka töölehed mida täita. Kasvuhoones otsiti erinevaid taimi, mis haakusid siis küsimusega. Giid käis ees ja tutvustas õpilastele taimi ja rääkis kuidas üks või teine taim fotosünteesib ja millised on looduses tähtsamad taimed, kui kõrgeks kasvab banaane kasvatav taim (rõhutas, et see pole puu), millise osaga kaktus fotosünteesib jne. Õpilastele ekstra vastuseid ette ei öeldud, vaid nad pidid ise järge pidama millal on giidi jutt selline kust leiaks ka küsimustele vastused. Õpilased said kenasti hakkama. Eriti meeldis mikroskoobiga töö tegemine. Lisaks said õpilased vastata töölehe küsimustele ja joonistada taime rakke, otsida mikroskoobiga üles taimede õhulõhed jne. Õpilased õppisid sellest palju ja tundus, …

Ressursikulu analüüs 2016-2018 (jaanuar, veebruar).

Elektrikulu võrdlus ja analüüs:

Kätepaberi kulu 2016-2017


Veetarbimise analüüs


Koopiapaber



Kooli elektri kasutus


Soojuskulud