Otse põhisisu juurde

RMK metsaviktoriin tuleb taas


RMK korraldab juba üheksateistkümnendat korda 16. märtsist 15. aprillini 2020 metsaviktoriini Eesti koolidele. Viktoriin on internetipõhine ja pakub suurepärast võimalust loodusõppeks praegusel koduõppe perioodil. 
Aasta puu ja seen, lind ja loom, looduskaitse ja metsauuendus – küsimusi on mitmest vallast ja iga osaleja saab vastuseid otsides kindlasti natuke targemaks. Küsimused on kahele vanuserühmale 1.-4. ja 5.-12. klassile.
Metsaviktoriinis osalemiseks tuleb õpetajal registreerida oma klass, sest osaletakse just klasside kaupa, kuigi iga õpilane vastab individuaalselt.
Meie koolist on metsaviktoriinile registreerunud 1.b, 3.a ja 4.a. Loodetavasti lisandub tublisid loodusehuvilisi klasse veelgi.
Rohkem infot viktoriini kohta siin:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Rohelise Kooli töörühma koosoleku protokoll nr 3

Tallinna Kuristiku Gümnaasium  Rohelise Kooli projektikoosoleku protokoll 


14. jaanuar 2019, nr. 3  Tallinn   Algus 14.00, lõpp 14.45  Juhatasid: Karmen Kisel, Aire Luugus  Protokollis: Ly Melesk  Võtsid osa: õpetajad H. Kivila, K. Vooglaid, lapsevanem K. Ratassepp, Ele-Marika Sooväli, Katrin Näär ja 13 õpilast 4.b, 5. c,  4.a, 8.c, 9.a, 7.b klassist   
Päevakord:  1.Söödavate taimede kasvatamine õppeasutuse aias  2.Sooja kampsuni päeva korraldamine  3.Ressursikulu analüüs  4.Lindude toitmine

9. klassid käisid Botaanikaaias fotosünteesi uurimas

Kõik 9. klassid külastasid ajavahemikus 23.-27.09 Tallinna Botaanikaaeda. Õppetunni teemaks seal oli fotosüntees ja hingamine. Klass jagati pooleks ja esimene pool läks alguses loodusklassi mikroskoopide taha ja teine pool siis kasvuhoonetesse. Mõlemas kohas töötades olid õpilastel ka töölehed mida täita. Kasvuhoones otsiti erinevaid taimi, mis haakusid siis küsimusega. Giid käis ees ja tutvustas õpilastele taimi ja rääkis kuidas üks või teine taim fotosünteesib ja millised on looduses tähtsamad taimed, kui kõrgeks kasvab banaane kasvatav taim (rõhutas, et see pole puu), millise osaga kaktus fotosünteesib jne. Õpilastele ekstra vastuseid ette ei öeldud, vaid nad pidid ise järge pidama millal on giidi jutt selline kust leiaks ka küsimustele vastused. Õpilased said kenasti hakkama. Eriti meeldis mikroskoobiga töö tegemine. Lisaks said õpilased vastata töölehe küsimustele ja joonistada taime rakke, otsida mikroskoobiga üles taimede õhulõhed jne. Õpilased õppisid sellest palju ja tundus, …