Otse põhisisu juurde

Meie õpilaste tulemused metsaviktoriinilt

Koos  meie kooli õpilastega otsisid ja leidsid 2020. aastal Metsaviktoriini küsimustele vastuseid õpilased 928 klassist, kokku 241 koolist üle Eesti. Tänavu oli see töö koduõppe tingimustes eriti
keerukas nii õpilastele kui neid juhendanud õpetajatele ja lapsevanematele. Seda suurem
rõõm on, et tulemused said kirja tervelt 10 435 õpilast. Meie kooli tulemused:
2A, juhendaja Ly Melesk - 115. koht
7B, juhendaja Katrin Näär 153. koht (348 osaleja hulgas!)
7C, juhendaja Katrin Näär 198. koht
8A, juhendaja Katrin Näär 211. koht
8B, juhendaja Katrin Näär 228. koht
7A, juhendaja Katrin Näär 259. koht
10A, juhendaja Katrin Näär 36. koht
10B, juhendaja Katrin Näär 42. koht
Individuaalselt olid parimad Ines Markus 6B klassist (655. koht), Kristofer Jõginõlv 6B klassist (675. koht). Mõlema juhendajaks õpetaja Kirsti Vooglaid. Kolmas tulemus mei eõpilastes oli 10A õpilased Silvia Šultsil 10A klassist (849. koht), juhendajaks K. Näär. Üle 10000 osaleja hulgas on need väga tublid tulemused!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Rohelise Kooli töörühma koosoleku protokoll nr 3

Tallinna Kuristiku Gümnaasium  Rohelise Kooli projektikoosoleku protokoll 


14. jaanuar 2019, nr. 3  Tallinn   Algus 14.00, lõpp 14.45  Juhatasid: Karmen Kisel, Aire Luugus  Protokollis: Ly Melesk  Võtsid osa: õpetajad H. Kivila, K. Vooglaid, lapsevanem K. Ratassepp, Ele-Marika Sooväli, Katrin Näär ja 13 õpilast 4.b, 5. c,  4.a, 8.c, 9.a, 7.b klassist   
Päevakord:  1.Söödavate taimede kasvatamine õppeasutuse aias  2.Sooja kampsuni päeva korraldamine  3.Ressursikulu analüüs  4.Lindude toitmine

Ressursikulu analüüs 2016-2018 (jaanuar, veebruar).

Elektrikulu võrdlus ja analüüs:

Kätepaberi kulu 2016-2017


Veetarbimise analüüs


Koopiapaber



Kooli elektri kasutus


Soojuskulud

9. klassid käisid Botaanikaaias fotosünteesi uurimas

Kõik 9. klassid külastasid ajavahemikus 23.-27.09 Tallinna Botaanikaaeda. Õppetunni teemaks seal oli fotosüntees ja hingamine. Klass jagati pooleks ja esimene pool läks alguses loodusklassi mikroskoopide taha ja teine pool siis kasvuhoonetesse. Mõlemas kohas töötades olid õpilastel ka töölehed mida täita. Kasvuhoones otsiti erinevaid taimi, mis haakusid siis küsimusega. Giid käis ees ja tutvustas õpilastele taimi ja rääkis kuidas üks või teine taim fotosünteesib ja millised on looduses tähtsamad taimed, kui kõrgeks kasvab banaane kasvatav taim (rõhutas, et see pole puu), millise osaga kaktus fotosünteesib jne. Õpilastele ekstra vastuseid ette ei öeldud, vaid nad pidid ise järge pidama millal on giidi jutt selline kust leiaks ka küsimustele vastused. Õpilased said kenasti hakkama. Eriti meeldis mikroskoobiga töö tegemine. Lisaks said õpilased vastata töölehe küsimustele ja joonistada taime rakke, otsida mikroskoobiga üles taimede õhulõhed jne. Õpilased õppisid sellest palju ja tundus, …