Otse põhisisu juurde

Kuristiku Gümnaasiumit tunnustati juba teistkordselt rohelise lipuga!

Kuristiku Gümnaasium oli nende 33 Eesti kooli ja lasteaia hulgas, kellele anti 5. juunil virtuaalsel tunnustusüritusel üle roheline lipp. Meie koolile oli see juba teine roheline lipp, esimese pälvis kool tubli keskkonnakasvatuse viljelemise ja keskkonnateadlikkuse propageerimise eest 2018. aastal. Lipu andis virtuaalselt üle president Kersti Kaljulaid, kes alates käesolevast aastast on Rohelise kooli programmi patroon Eestis. „Meie otsused mõjutavad meid ümbritsevat tänapäeval rohkem kui eales varem ja enesekindlate keskkonnateadlike noorte sirgumine on meie suurim lootus kliimamuutustega toime tulemiseks. Vaid nii saame kindlad olla, et tulevane otsustajate põlvkond on meie omast nutikam ja paremate eelteadmistega, et keskkonnaprobleemidega hakkama saada,“ selgitas riigipea Rohelise Kooli programmi olulisust. Kool tänab oma tublisid Rohelise kooli töörühma liikmeid - õpilasi ja neid juhendanud õpetajaid Külli Ratasseppa, Ly Meleskit, Katrin Nääri, Kirsti Vooglaidi, Ele-Marika Soovälja ja Karmen Kiselit. Erilist äramärkimist leidsid klasside keskkonnateod, seda algatust tõsteti meie kooli tutvustades esile ka tänasel konverentsil. Täname kõiki klasse ja aktiivseid klassijuhatajaid, kes olid põnevate keskkonnategude eestvedajad!



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Rohelise Kooli töörühma koosoleku protokoll nr 3

Tallinna Kuristiku Gümnaasium  Rohelise Kooli projektikoosoleku protokoll 


14. jaanuar 2019, nr. 3  Tallinn   Algus 14.00, lõpp 14.45  Juhatasid: Karmen Kisel, Aire Luugus  Protokollis: Ly Melesk  Võtsid osa: õpetajad H. Kivila, K. Vooglaid, lapsevanem K. Ratassepp, Ele-Marika Sooväli, Katrin Näär ja 13 õpilast 4.b, 5. c,  4.a, 8.c, 9.a, 7.b klassist   
Päevakord:  1.Söödavate taimede kasvatamine õppeasutuse aias  2.Sooja kampsuni päeva korraldamine  3.Ressursikulu analüüs  4.Lindude toitmine

9. klassid käisid Botaanikaaias fotosünteesi uurimas

Kõik 9. klassid külastasid ajavahemikus 23.-27.09 Tallinna Botaanikaaeda. Õppetunni teemaks seal oli fotosüntees ja hingamine. Klass jagati pooleks ja esimene pool läks alguses loodusklassi mikroskoopide taha ja teine pool siis kasvuhoonetesse. Mõlemas kohas töötades olid õpilastel ka töölehed mida täita. Kasvuhoones otsiti erinevaid taimi, mis haakusid siis küsimusega. Giid käis ees ja tutvustas õpilastele taimi ja rääkis kuidas üks või teine taim fotosünteesib ja millised on looduses tähtsamad taimed, kui kõrgeks kasvab banaane kasvatav taim (rõhutas, et see pole puu), millise osaga kaktus fotosünteesib jne. Õpilastele ekstra vastuseid ette ei öeldud, vaid nad pidid ise järge pidama millal on giidi jutt selline kust leiaks ka küsimustele vastused. Õpilased said kenasti hakkama. Eriti meeldis mikroskoobiga töö tegemine. Lisaks said õpilased vastata töölehe küsimustele ja joonistada taime rakke, otsida mikroskoobiga üles taimede õhulõhed jne. Õpilased õppisid sellest palju ja tundus, …

Ressursikulu analüüs 2016-2018 (jaanuar, veebruar).

Elektrikulu võrdlus ja analüüs:

Kätepaberi kulu 2016-2017


Veetarbimise analüüs


Koopiapaber



Kooli elektri kasutus


Soojuskulud