Otse põhisisu juurde

Kuristiku helkuripuu

Kuristiku gümnaasiumi õuel helgib taas helkuripuu. Õpilased hakkasid ilmade pimenedes juba omaalgatuslikult meie väikest tammepuud helkuritega kaunistama. Reedel, 13. novembril ehtisid 1. klasside õpilased ühiselt helkuripuud kodust kaasa toodud helkuritega. Samuti tegid seda 2. ja 3. klassid. Meie puu on saanud nüüd okstele päris palju helkureid, mis on mõeldud neile õpilastele, kes on helkuri kaotanud. 

Kui võtad sealt helkuri, siis too järgmisel päeval uus asemele.

Tuletame meelde, et helkuri kandmine on pimeda ajal jalakäijale kohustuslik. Kinnita oma helkur keha sõidutee-poolsele küljele nii, et see on mitmest küljest nähtav.
Soovime, et kõik kuristiklased tunneksid ennast liikluses turvaliselt!








Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Rohelise Kooli töörühma koosoleku protokoll nr 3

Tallinna Kuristiku Gümnaasium  Rohelise Kooli projektikoosoleku protokoll  14. jaanuar 2019, nr. 3  Tallinn   Algus 14.00, lõpp 14.45  Juhatasid: Karmen Kisel, Aire Luugus  Protokollis: Ly Melesk  Võtsid osa: õpetajad H. Kivila, K. Vooglaid, lapsevanem K. Ratassepp, Ele-Marika Sooväli, Katrin Näär ja 13 õpilast 4.b, 5. c,  4.a, 8.c, 9.a, 7.b klassist    Päevakord:  1.       Söödavate taimede kasvatamine õppeasutuse aias  2.       Sooja kampsuni päeva korraldamine  3.       Ressursikulu analüüs  4.       Lindude toitmine  5.       Maa päeva tähistamine aprillis  1.  Söödavate taimede kasvatamine õppeasutuse aias  Karmen kisel avaldas kahetsust, et kohal polnud ühtki gümnaasiumi õpilaste esindajat, II ja III kooliaste olid mitme liikmega esindatud. Alates käesolevast aastast ei avaldata protokollides enam õpilaste nimesid seoses andmekaitse seaduse karmistumisega. Õpetajad Luugus ja

Ressursikulu analüüs 2016-2018 (jaanuar, veebruar).

Elektrikulu võrdlus ja analüüs: Kätepaberi kulu 2016-2017 Veetarbimise analüüs Koopiapaber Kooli elektri kasutus Soojuskulud

9. klassid käisid Botaanikaaias fotosünteesi uurimas

Kõik 9. klassid külastasid ajavahemikus 23.-27.09 Tallinna Botaanikaaeda. Õppetunni teemaks seal oli fotosüntees ja hingamine. Klass jagati pooleks ja esimene pool läks alguses loodusklassi mikroskoopide taha ja teine pool siis kasvuhoonetesse. Mõlemas kohas töötades olid õpilastel ka töölehed mida täita. Kasvuhoones otsiti erinevaid taimi, mis haakusid siis küsimusega. Giid käis ees ja tutvustas õpilastele taimi ja rääkis kuidas üks või teine taim fotosünteesib ja millised on looduses tähtsamad taimed, kui kõrgeks kasvab banaane kasvatav taim (rõhutas, et see pole puu), millise osaga kaktus fotosünteesib jne. Õpilastele ekstra vastuseid ette ei öeldud, vaid nad pidid ise järge pidama millal on giidi jutt selline kust leiaks ka küsimustele vastused. Õpilased said kenasti hakkama. Eriti meeldis mikroskoobiga töö tegemine. Lisaks said õpilased vastata töölehe küsimustele ja joonistada taime rakke, otsida mikroskoobiga üles taimede õhulõhed jne. Õpilased õppisid sellest palju ja tundus, e