Otse põhisisu juurde

8A käis loomaaias ohustatud liikide ja loodusvöönditega tutvumas


Reedel, 4. mail käis 8A klass õppekäigul Tallinna Loomaaias. Õpilased jagati kahte väiksemasse gruppi ja giidid andsid noortele hea ülevaate maailma loodusvöönditest, neis elavatest loomadest ja elutingimustest. Õpilased said teada, kuidas on loomad kohastunud eluks karmides tingimustes nagu kõrbes ja tundras. Mitmed olid üllatunud, kuuldes, et loomaaiad ei ole vaid asutused, kus inimestele läbi puurivõrede loomi näidatakse, vaid tihtipeale on need vähesed kohad, kus ohustatud ja maailmast peaaegu kadunud liigid veel elavad. Seda suurem on rõõm, et teravmokk ninasarvikud, kes on maailma üks ohustatumaid liike, said Tallinna Loomaaias eelmisel suvel ka järglase. Ninasarvikupoeg näitas end ka õpilastele ja meie üllatuseks oli ta kasvanud väga jõudsalt ja peaaegu oma emaga samasuurune. Enamik õpilasi polnud näinud ka uut jääkaruala ja uudistasid pikalt igast küljest, kui palju paremad tingimused valgetele uhketele polaarloomadele meie loomaaias nüüd rajatud on. Jääkarud paistsid oma uue elupaiga üle ka ise väga rõõmu tundvat ja pakkusid õpilastele vahva etenduse oma uues suures ujumisbasseinis.



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Maa päeva viktoriin

Teisipäeval, 16. aprillil toimus meie koolis rahvusvahelise Maa päeva raames keskkonnateemaline viktoriin, millest võtsid osa kõik 1.-4. klassid. Viktoriini eesmärk oli juhtida õpilaste tähelepanu keskkonnaprobleemidele ning innustada neid olukorda parandama. Õpilastel tuli individuaalselt vastata 15 küsimusele, misjärel üheskoos vastuseid kontrolliti. Igas klassis selgitati välja kolm kõige keskkonnateadlikumat õpilast. Hanna Kivila

Keskkonnaküsitluse põhjal valmis selle aasta keskkonnaanalüüs

Tallinna Kuristiku Gümnaasiumi 2022. aasta keskkonnaülevaatuse analüüs Oktoober 2022 Eesmärk: Keskkonnaülevaatuse eesmärk on kaardistada hetkeseis Tallinna Kuristiku Gümnaasiumis ja leida suurimad probleemid ja muutmist vajavad olukorrad. Protsess: Tallinna Kuristiku Gümnaasiumi keskkonnaülevaatuse läbiviimist septembris ja oktoobris koordineeris Rohelise Kooli töörühma juht K. Ratassepp. Keskkonnaküsitluse viisid läbi kõikide klasside klassijuhatajad. Küsitlus oli elektrooniline. Võimalusel viidi küsitlemine läbi koolis klassijuhataja tunni raames, et õpilasel oleks võimalik saada abi või lisainfot küsimuste osas. Vaadeldi 9 teema olukorda kooli igapäevaelus, majandamises ja õppetöös. Keskkonnaülevaatus viidi läbi 26.09 – 11.10. 2022. Õpilaste hulgas viidi küsitlus läbi klasside kaupa, iga teemat käsitleti erineva vanuseastme klassides. Küsitlused olid koostatud keskkonnas MS Forms. Õpilased said vastata nutitelefoni, tahvelarvuti või arvuti abil. Keskmiselt oli küsitluste

Maailmaharidusnädal Kuristiku Gümnaasiumis

Maailmahariduse teemad on õppekava pädevusi toetavad teemad paljudes ainevaldkondades. Seetõttu on meie koolis maailmahariduspäevi või nädalat mitmel korral läbi viidud. Sel aastal keskenduti lasteõiguste teemale ja laste olukorrale maailmas. Klassijuhatajad viisid läbi teemakohase tutvustava tunni, puudutades laste elu ja õiguste teemat mujal maailmas. Koolimaja A-korpuse I korrusel olid väljas erinevate maade kooliolusid ja maailmaharidust tutvustavad infoplakatid ning fotod. Maailmahariduse nädala raames toimusid mitmesugused tegevused: sotsiaalainete tundides koostati inimõiguste puu, vaadati filme ja arutleti nähtu üle, osaleti MTÜ Mondo poolt läbiviidud töötubades ning kohtuti külalistega International Organization of Migration. Kõige suuremaks ürituseks oli 11. klasside osavõtul toimunud ÜRO istungi simulatsioon, kus õpilased tutvustasid 14 erineva riigi laste võimalusi koolis käia ning lasteõigusi üldisemalt. Eelnevalt otsiti teemakohast infot, valmistati tutvustavaid plakat