Kõik 3. klassid käisid oktoobrikuu algul õppekäigul Tallinna
loomaaias.
Õpilased said võimaluse osaleda KIK-i poolt toetatud tasuta programmis „Loomad erinevates elukeskkondades“.
Programm keskendus erinevatele looduslikele elupaikadele ja seal elavatele loomaliikidele. Õppekäigul uuriti mitmesuguste loomade välimust ja käitumist ning seostati seda nende elukeskkonnaga. Õpilased said teada, miks on lumelambal kohev valge karvastik ning sarved, miks on elevandil lont ning miks pesukarudele on just selline nimi antud. Loomaaia ringkäigu jooksul tutvuti erinevate elukeskkondadega ning neis elutsevate loomadega. Saadi teada, kuidas üks või teine loomaliik on kohastunud eluks just nendes kindlates tingimustes.
Põneva praktilise ülesande käigus said õpilased teha ka rühmatööd. Loomaaia ehitamise mängus oli vaja leida loomadele sobivad elutingimused ja organiseerida loomaaia igapäevatööd.
Mäng oli põnev ja hariv, lisaks loodus- ja keskkonnateadmistele nõudis see õpilastelt ka matemaatilist mõtlemist.
Õpilased said võimaluse osaleda KIK-i poolt toetatud tasuta programmis „Loomad erinevates elukeskkondades“.
Programm keskendus erinevatele looduslikele elupaikadele ja seal elavatele loomaliikidele. Õppekäigul uuriti mitmesuguste loomade välimust ja käitumist ning seostati seda nende elukeskkonnaga. Õpilased said teada, miks on lumelambal kohev valge karvastik ning sarved, miks on elevandil lont ning miks pesukarudele on just selline nimi antud. Loomaaia ringkäigu jooksul tutvuti erinevate elukeskkondadega ning neis elutsevate loomadega. Saadi teada, kuidas üks või teine loomaliik on kohastunud eluks just nendes kindlates tingimustes.
Põneva praktilise ülesande käigus said õpilased teha ka rühmatööd. Loomaaia ehitamise mängus oli vaja leida loomadele sobivad elutingimused ja organiseerida loomaaia igapäevatööd.
Mäng oli põnev ja hariv, lisaks loodus- ja keskkonnateadmistele nõudis see õpilastelt ka matemaatilist mõtlemist.
Kommentaarid
Postita kommentaar