Kõik 9. klassid külastasid ajavahemikus 23.-27.09 Tallinna Botaanikaaeda. Õppetunni teemaks seal oli fotosüntees
ja hingamine. Klass jagati pooleks ja esimene pool läks alguses loodusklassi
mikroskoopide taha ja teine pool siis
kasvuhoonetesse. Mõlemas kohas töötades olid õpilastel ka töölehed mida täita.
Kasvuhoones otsiti erinevaid taimi, mis haakusid siis küsimusega. Giid käis ees
ja tutvustas õpilastele taimi ja rääkis kuidas üks või teine taim fotosünteesib
ja millised on looduses tähtsamad taimed, kui kõrgeks kasvab banaane kasvatav
taim (rõhutas, et see pole puu), millise osaga kaktus fotosünteesib jne.
Õpilastele ekstra vastuseid ette ei öeldud, vaid nad pidid ise järge pidama
millal on giidi jutt selline kust leiaks ka küsimustele vastused. Õpilased said kenasti hakkama. Eriti meeldis mikroskoobiga töö
tegemine. Lisaks said õpilased vastata töölehe küsimustele ja joonistada taime rakke, otsida
mikroskoobiga üles taimede õhulõhed jne. Õpilased õppisid sellest palju ja tundus, et jäid ka rahule.
Teisipäeval, 16. aprillil toimus meie koolis rahvusvahelise Maa päeva raames keskkonnateemaline viktoriin, millest võtsid osa kõik 1.-4. klassid. Viktoriini eesmärk oli juhtida õpilaste tähelepanu keskkonnaprobleemidele ning innustada neid olukorda parandama. Õpilastel tuli individuaalselt vastata 15 küsimusele, misjärel üheskoos vastuseid kontrolliti. Igas klassis selgitati välja kolm kõige keskkonnateadlikumat õpilast. Hanna Kivila
Kommentaarid
Postita kommentaar