Veel enne, kui kuulutati välja eriolukord ja õpilased saadeti koduõppele, jõudsid 10A ja 10B klass teha ära oma keskkonnateo. 10A käis jaanuaris külas kõigil 2. klassidel ja 10B märtsi alguses kõigil 3. klassidel. Vanemate õpilaste eestvedamisel toimus õpituba "Õpi õigesti prügi sorteerima". Hariv tund algas esitluse ja jäätmete sorteerimise tutvustamise ja õpetamisega. Seejärel said õpilased ise oma oskusi harjutada, kuna gümnasistidel oli nende jaoks kaasas vahva isemeisterdatud sorteerimismäng. Lapsed olid üsna teadlikud, aga said ka uusi teadmisi, küsisid palju ja olid tundides igati aktiivsed. Õpitoa lõpetas kaasahaarav Kahoot-viktoriin äsja omandatud tedamiste kontrolliks. Paljudele õpilastele oli see viktoriinitüüp uus ja seetõttu pakkus palju elevust. Gümnasistidele oli õpetajaks olemise kogemus väga väärtuslik. 10A Heleri-Liis arvas peale õpituba, et temast võikski tulevikus õpetaja saada, kuna see amet pakub nii paju emotsioone. 10B klassi õpilane Jarko arvas järgmist: Mulle meeldis väikeste tähelepanelikkus, üldiselt vastasid nad arukalt ja mõtlesid teemaga kaasa. See oli huvitav kogemus, sest sain esitlust tehes uut teada. Janar arvas: Mulle meeldis, et väiksed panid tähele ja mõtlesid kaasa. Kindlasti oli tore kuulda, et nii paljud sorteerivad prügi ja kasutavad poes riidestkotte. Endale täitsa meeldis neid esitlusi teha ja sain esinemis kogemust juurde. Merely ütles peale õpitoa juhendamist: Minule väga meeldis selliseid esitlusi teha väikestele kuna nad kuulasid ja olid huvitatud. Minu arvates peaks selliseid esitlusi saama teha igaüks kuna see on uus kogemus. On tore, et gümnasistid valisid oma keskkonnateoks väikseid koolikaaslasi arendava ja hariva projekti ja nägid selle läbi viimise nimel ka tublisti vaeva!
Kommentaarid
Postita kommentaar