Otse põhisisu juurde

Meie õpilaste tulemused metsaviktoriinilt

Koos  meie kooli õpilastega otsisid ja leidsid 2020. aastal Metsaviktoriini küsimustele vastuseid õpilased 928 klassist, kokku 241 koolist üle Eesti. Tänavu oli see töö koduõppe tingimustes eriti
keerukas nii õpilastele kui neid juhendanud õpetajatele ja lapsevanematele. Seda suurem
rõõm on, et tulemused said kirja tervelt 10 435 õpilast. Meie kooli tulemused:
2A, juhendaja Ly Melesk - 115. koht
7B, juhendaja Katrin Näär 153. koht (348 osaleja hulgas!)
7C, juhendaja Katrin Näär 198. koht
8A, juhendaja Katrin Näär 211. koht
8B, juhendaja Katrin Näär 228. koht
7A, juhendaja Katrin Näär 259. koht
10A, juhendaja Katrin Näär 36. koht
10B, juhendaja Katrin Näär 42. koht
Individuaalselt olid parimad Ines Markus 6B klassist (655. koht), Kristofer Jõginõlv 6B klassist (675. koht). Mõlema juhendajaks õpetaja Kirsti Vooglaid. Kolmas tulemus mei eõpilastes oli 10A õpilased Silvia Šultsil 10A klassist (849. koht), juhendajaks K. Näär. Üle 10000 osaleja hulgas on need väga tublid tulemused!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Maa päeva viktoriin

Teisipäeval, 16. aprillil toimus meie koolis rahvusvahelise Maa päeva raames keskkonnateemaline viktoriin, millest võtsid osa kõik 1.-4. klassid. Viktoriini eesmärk oli juhtida õpilaste tähelepanu keskkonnaprobleemidele ning innustada neid olukorda parandama. Õpilastel tuli individuaalselt vastata 15 küsimusele, misjärel üheskoos vastuseid kontrolliti. Igas klassis selgitati välja kolm kõige keskkonnateadlikumat õpilast. Hanna Kivila

Keskkonnaküsitluse põhjal valmis selle aasta keskkonnaanalüüs

Tallinna Kuristiku Gümnaasiumi 2022. aasta keskkonnaülevaatuse analüüs Oktoober 2022 Eesmärk: Keskkonnaülevaatuse eesmärk on kaardistada hetkeseis Tallinna Kuristiku Gümnaasiumis ja leida suurimad probleemid ja muutmist vajavad olukorrad. Protsess: Tallinna Kuristiku Gümnaasiumi keskkonnaülevaatuse läbiviimist septembris ja oktoobris koordineeris Rohelise Kooli töörühma juht K. Ratassepp. Keskkonnaküsitluse viisid läbi kõikide klasside klassijuhatajad. Küsitlus oli elektrooniline. Võimalusel viidi küsitlemine läbi koolis klassijuhataja tunni raames, et õpilasel oleks võimalik saada abi või lisainfot küsimuste osas. Vaadeldi 9 teema olukorda kooli igapäevaelus, majandamises ja õppetöös. Keskkonnaülevaatus viidi läbi 26.09 – 11.10. 2022. Õpilaste hulgas viidi küsitlus läbi klasside kaupa, iga teemat käsitleti erineva vanuseastme klassides. Küsitlused olid koostatud keskkonnas MS Forms. Õpilased said vastata nutitelefoni, tahvelarvuti või arvuti abil. Keskmiselt oli küsitluste

Maailmaharidusnädal Kuristiku Gümnaasiumis

Maailmahariduse teemad on õppekava pädevusi toetavad teemad paljudes ainevaldkondades. Seetõttu on meie koolis maailmahariduspäevi või nädalat mitmel korral läbi viidud. Sel aastal keskenduti lasteõiguste teemale ja laste olukorrale maailmas. Klassijuhatajad viisid läbi teemakohase tutvustava tunni, puudutades laste elu ja õiguste teemat mujal maailmas. Koolimaja A-korpuse I korrusel olid väljas erinevate maade kooliolusid ja maailmaharidust tutvustavad infoplakatid ning fotod. Maailmahariduse nädala raames toimusid mitmesugused tegevused: sotsiaalainete tundides koostati inimõiguste puu, vaadati filme ja arutleti nähtu üle, osaleti MTÜ Mondo poolt läbiviidud töötubades ning kohtuti külalistega International Organization of Migration. Kõige suuremaks ürituseks oli 11. klasside osavõtul toimunud ÜRO istungi simulatsioon, kus õpilased tutvustasid 14 erineva riigi laste võimalusi koolis käia ning lasteõigusi üldisemalt. Eelnevalt otsiti teemakohast infot, valmistati tutvustavaid plakat