Otse põhisisu juurde

9. klassid käisid loomaaias loomade ellujäämiskunsti uurimas

 9a ja 9b klass käisid eelmisel nädalal Tallinna Loomaaia õppeprogrammil "Ellujäämiskunst loomariigis". Õppeprogramm viis osalejad avastusretkele loomaaeda, kus peatuti erinevates loodusvööndites elavate loomade juures. Käsitleti just seda, kuidas erinevad liigid oma elukeskkonnas hakkama saavad ja millised erilised omadused aitavad neil ellu jääda.

9b õpilane Marleen Kadak kirjutab, mida ta õppeprogrammi käigus teada sai:

• Jääkarude nahk on must.

• Surikaatide peres on ära jagatud erinevad töökohustused.

• Surikaatide silmaümbrused on mustad, et see tõmbaks päikesevalgust ja oleks parem vaadata.

• Leopard suudab oma saagi puu otsa viia.

• Emastel elevantidel on väga hea mälu.

• Pintšetamariinid elavad 9-korruselise maja kõrguses vihmametsas, ei satu elu jooksul kordagi maapinnale ja magavad iga öö eri puu otsas.

• Ninasarvikutel on väga halb nägemine, kuid suurepärane kuulmine ja haistmine.

• Elevantidel on suured kõrvad, et soojust ära anda ja ennast jahutada.

• Jääkarudel on väiksed kõrvad, et soojust hoida.

• Pintšetamariinide häälitsusteks on peenikesed kiledahäälsed hõiked, sest vihmametsas on palju müra ja seda häälitsust on kuulda.





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Võõrustasime Saaremaa Gümnaasiumi Rohelise kooli peret

3. mail käisid meil külas Saaremaa Gümnaasiumi Rohelise kooli töörühma liikmed.  Ühiselt arutasime, mis ja kuidas oleme keskkonnateemasid käsitlenud ning kuidas veelgi rohkem kogu kooliperet kaasata. Tegime ka ringkäigu koolihoovis ning tutvustasime oma kooli võimalusi Rohelise koolina. 

8.a klass Nõval loodusmatkal

22. mail käis 8.a klass Nõva mail loodusmatkal. Maastik oli imeilus - liivane mererand, lopsakas mets ning tore piknikukoht järve ääres, kus oli mõnus supelda. Õpilased nautisid ilusat ilma ja looduses viibimist väga. 

Sisehoovi lillekastid said väikeste aednike abiga uue sisu

4.e klassi õpilased ja õpetaja Anu istutasid ja külvasid koolimaja sisehoovi lillekastidesse erinevaid taimi. Oma tubli panuse andsid ka 1.a, 1.b ja 1.e klassi väikesed aednikud, kes olid eelnevalt klassides aknalaudadel ette kasvatanud rukkililli, saialilli, päevalilli, kressi, basiilikut, öölevkoisid, lehtkapsast ja lehtpeeti.  Kuna ilmad olid väga kuivad ja kuumad, siis olid usinad 4.e klassi õpilased üle päeva töös kastide kastmisega. Praeguseks on kastide sisu löönud rõõmsalt haljendama. Õnneks on nüüd ka vihm andnud kastmisbrigaadile natuke puhkust.