Otse põhisisu juurde

Jagasime oma kogemusi alustavatele Rohelistele koolidele

Esmaspäeval, 4. oktoobril toimus alustavatele Rohelistele koolidele mõeldud veebiseminar sarjast “Kust ja kuidas alustada – Rohelise kooli 7 sammu”. Seminaril jagasid rohekoolidena tegutsevad õppeasutused oma näpunäiteid ja soovitusi. Seekordse kokkusaamise põhiteema oli Rohelise kooli tegevuskava koostamine ning sellega seonduv: kuidas seada eesmärke, missugused tegevused nende eesmärkide saavutamiseni viivad ning mil moel seda kõike siduda kooli õppekavaga. Oluline on iga läbiviidava tegevuse juures mõelda kahele küsimusele: miks? ja kuidas?
Kuristiku gümnaasiumil on sel aastal ees juba kolmas Rohelise lipu taotlemine. Juba kogemustega koolina saime jagada oma praktilisi näpunäiteid tegevuskava koostamisest, koostööst ning huvitavatest algatustest. 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Põhikooli tüdrukud õmblesid korduvkasutatavaid näomaske

Tänases keerulises olukorras, kus levib koroonaviirus, on maskide kandmine paljudes kohtades kohustuslik või soovitatav. Ka koolis kannavad mitmed õpilased maske. Üsna ruttu sai õpilastele selgeks, et ühekordsete maskide kasutamine on suur rahaline kulu, lisaks saastab märkimisväärselt keskkonda. Nii tegid 6b õpilased käsitööõpetajale ettepaneku tunnis korduvkasutatavaid maske õmmelda. Õpetaja oli nõus ja nii valmisid mitme põhikooliklassi tüdrukutel korduvkasutatavad kangast maskid.

Tallinna Kuristiku Gümnaasiumi Rohelise Kooli tegevuskava 2020/2021

Tallinna Kuristiku Gümnaasiumi Rohelise Kooli tegevuskava 2020/2021.     1. ROHELISE KOOLI TÖÖRÜHM Tallinna Kuristiku Gümnaasiumi Rohelise Kooli töörühm tegutseb 2020/21. õppeaastal järgmises koosseisus: Õpetajad: Karmen Kisel – projekti koordinaator, 4.-6. klasside õppejuht, 11. klassi klassijuhataja; Külli Ratassepp – projekti koordinaator, klassiõpetaja, 1. klassi klassijuhatajata; Ly Melesk – 1.-3. klasside õppejuht, tervisenõukogu juht, 3. klassi klassijuhataja; Kirsti Vooglaid – loodusõpetuse ja robootika õpetaja, 12. klassi klassijuhataja; Ele-Marika Sooväli – geograafia- ja majandusõpetaja, 4. klassi klassijuhataja; Hanna Kivila – klassiõpetaja, 5. klassi klassijuhataja; Margit Onga – loodusõpetuse ja keemia õpetaja; Kartin Näär – bioloogiaõpetaja, 8. klassi klassijuhataja; Õpilased: RK töörühma kuuluvad õpilased 3., 4., 5. 6., 7., 8., 9. ja 11. klassidest. Lapsevanemad: Siret Laupa ja Jacqueline Illisson 2. TKG KESKKONNAPÕHIMÕTTED 1. Kustutame ruumist lahkudes tuled. 2. Me

Jelizaveta Grintšuk (11b) kirjutas Postimehte artikli meie Rohelise kooli tegemistest

 Äsja ilmus venekeelses Postimehes vahva artikkel Kuristiku Gümnaasiumi Rohelise kooli töörühma algatustest ja klasside keskkonnategudest. Originaalartiklit koos vahva pildimaterjaliga näeb siit: https://rus.postimees.ee/7118436/ot-posadki-narcissov-do-sbora-kofeynoy-gushchi-kak-lasnamyaeskie-shkolniki-vedut-borbu-za-ekologiyu?fbclid=IwAR0PC6T4EaqGnNdYOwe2osSFK4VpAMFhDb5aYEt-TKgfouHthy2zFYwG9Ms Autor, kes on venekeelse Postimehe noor reporter, saatis meile ka artikli eestikeelse tõlke: Viimastel aastatel on keskkonnasõbralikkuse teemad väga populaarsed. Mõned inimesed eelistavad juba praegu just biolagunevatest materjalidest pakendeid, zero waste printsiipi praktiseerivate arv kasvab, aga mida tehakse õpilaste teadlikkuse tõstmiseks Eesti koolides? 4.-6. klassi õppejuht, saksa keele õpetaja ja projekti “Roheline kool” juht Karmen Kisel jutustas SSE Riga ja Rus.Postimehe Ajakirjanduse suvekooli vilistlasele Jelizaveta Grintšukile sellest, mida tehakse Tallinna Kuristiku Gümnaasiumis ke