Rääkisime klassis, kes mida teab kevadest ning mis muutub kevade saabudes. Käisime
Kadrioru pargis. Vaatasime ja märkasime tärkavat kevadet ja elusloodust.
Vernier'i digitaalsete mõõtmisseadmetega said lapsed pargis
mõõta õhutemperatuuri, vee
temperatuuri kraavis, mulla
temperatuuri, oma
käte temperatuuri.
Jalutasime
ka Jaapani aias, vaatlesime parte, kajakaid ja oravaid.
Teisel projektipäeval täiendasime
oma töölehti. Mõõtsime
klassis uuesti õhutemperatuuri, mulla temperatuuri, mille lapsed eelmisel päeval mutimullahunnikust kogusid ja vee temperatuuri, mille kraavist purgiga kaasa võtsime. Samuti mõõtsime uuesti oma käte
temperatuuri.
Täitsime
ka vastavat temperatuuride võrdlustabelit ja arvutasime temperatuuride vahed.
Õppisime
tundma ka kevadlilli ning kirjutasime kevadest lauseid.
Siis uurisime mikroskoopidega kaasavõetud vett ja mulda.
Uurisime ka oma juukseid. Ning oli õnn näha ka imepisikest ussi. Lapsed nägid, kuidas muld koosneb erinevatest liivakristallidest ja surnud taimeosakestest.
Olid
kaks imetoredat päeva.
/õp Olga Tribštok ja Anu Karus/
4.e klassi õpilased ja õpetaja Anu istutasid ja külvasid koolimaja sisehoovi lillekastidesse erinevaid taimi. Oma tubli panuse andsid ka 1.a, 1.b ja 1.e klassi väikesed aednikud, kes olid eelnevalt klassides aknalaudadel ette kasvatanud rukkililli, saialilli, päevalilli, kressi, basiilikut, öölevkoisid, lehtkapsast ja lehtpeeti. Kuna ilmad olid väga kuivad ja kuumad, siis olid usinad 4.e klassi õpilased üle päeva töös kastide kastmisega. Praeguseks on kastide sisu löönud rõõmsalt haljendama. Õnneks on nüüd ka vihm andnud kastmisbrigaadile natuke puhkust.
Kommentaarid
Postita kommentaar