Rääkisime klassis, kes mida teab kevadest ning mis muutub kevade saabudes. Käisime
Kadrioru pargis. Vaatasime ja märkasime tärkavat kevadet ja elusloodust.
Vernier'i digitaalsete mõõtmisseadmetega said lapsed pargis
mõõta õhutemperatuuri, vee
temperatuuri kraavis, mulla
temperatuuri, oma
käte temperatuuri.
Jalutasime
ka Jaapani aias, vaatlesime parte, kajakaid ja oravaid.
Teisel projektipäeval täiendasime
oma töölehti. Mõõtsime
klassis uuesti õhutemperatuuri, mulla temperatuuri, mille lapsed eelmisel päeval mutimullahunnikust kogusid ja vee temperatuuri, mille kraavist purgiga kaasa võtsime. Samuti mõõtsime uuesti oma käte
temperatuuri.
Täitsime
ka vastavat temperatuuride võrdlustabelit ja arvutasime temperatuuride vahed.
Õppisime
tundma ka kevadlilli ning kirjutasime kevadest lauseid.
Siis uurisime mikroskoopidega kaasavõetud vett ja mulda.
Uurisime ka oma juukseid. Ning oli õnn näha ka imepisikest ussi. Lapsed nägid, kuidas muld koosneb erinevatest liivakristallidest ja surnud taimeosakestest.
Olid
kaks imetoredat päeva.
/õp Olga Tribštok ja Anu Karus/
Kommentaarid
Postita kommentaar